2012-02-26

#0088: Just det, jag har ju en blog...

Mitt bloggande har legat nere (minst sagt) under hösten och vintern men nu tänkte jag skärpa till mig igen. Inte för att jag egentligen har nåt särskilt intressant att blogga om, men ändå. Om inte annat så är det ett sätt att visa lite bilder.

Nu har jag dessutom bytt till plattformen blogger/blogspot, vilket betyder att min blog numera ligger på en annan adress:

http://erro67.blogspot.com

Det betyder också att du som tidigare prenumererat via RRS måste skapa en ny prenumeration. Länk till det finns i högra kolumnen här brevid.

Så småningom tänkte jag nog försöka flytta hela hemsidan hit, men det blir ett senare projekt. Då kommer jag peka om erro.se hit också, så det blir ytterligare en vända med adress- och RSS-byte. Men ni är väl inte så många som följer mig så det känns som ett mindre bekymmer.

Jaha, vad tänkte jag säga idag då? Tja, det blir en sån där vinterpromenad igen. Åkte till Björnön och gick en 5-km-runda. Vi var förstås inte ensamma i det fina vädret. Det var skridskoåkare, korvgrillare, hundägare och alla sorters människor som var ute och rörde på sig. Inte konstigt med tanke på det fina vårvädret.


På vissa ställen var spåret minst sagt halt. Det blev till att välja sida...
PTV eller PTH?

Jag valde PTV. "Promenera till vänster" alltså, inget annat. Vad trodde du?!

Efter 1,5 timme var man väl värd en våffla:

Den smakade lika bra som den jag åt förra veckan. Då hade vi förresten liknande väder, men annan utsikt:


Klicka på bilderna så blir de större.

I högtalarna: David Guetta - Titanium
Kamerans räkneverk: DSC_6907

1 kommentar:

  1. Tänk att det finns något nytt att läsa. Kul! Fortsätt med det, att slriva alltså.

    SvaraRadera